سفرآلامو برنامه ی اجاره خودرو خودرا گسترش میدهد
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو اعلام کرده است که برنامه ی سفرآلامو -سفرآلامو خود اجاره خودرو را به عنوان سرویس سفرآلامو وسفرآلامو تأیید کرده است و به مشتریان اجازه می دهد تا آنها را انتخاب کنند.

اپلی در ابتدا برنامه در سن 18 سالگی در سفرآلامو سفرآلامو در اجاره ماشین بتا اجرا شد، ارائه خدمات به گزینه های راننده شاتل و شخصی.

رزرو های برنامه ریزی شده و یا خدمات تحویل / تحویل فوری در حال رنت ماشین حاضر در فرودگاه سن دیگو در دسترس است و با یک نگهبان محوطه ای برای کمک به رزرو و تنظیم وانت از یکی از هلی مسافر شاتل سفرآلامو و یا رانندگان شخصی.

تللا سفرآلامو ، رئيس جمهور گفت: “کاربران فرودگاه بین المللی کرایه ماشین سفرآلامو می خواهند انواع گزینه های حمل و نقل برای رسیدن به فرودگاه و از فرودگاه، و ما خوشحالیم که در حال حاضر اضافه کردن سواری به لیست خود را با شروع خدمات سفرآلامو است.” / مدیر عامل شرکت فرودگاه منطقه ای سفرآلامو سفرآلامو سفرآلامو گو. “این برنامه به اشتراک گذاری سواری اجازه می دهد تا فرودگاه را به استقبال ارائه دهندگان خدمات جدید در حالی که حفظ محیط امن، منصفانه و منظم برای تمام اپراتورهای حمل و نقل زمینی تجاری ما است.”

اجاره خودرو

سفرآلامو : آیا خطر حمله به اجاره اتومبیل است؟

رسفرآلامو به عنوان یک برنامه به اشتراک گذاری سوار، به کاربران اجازه می دهد که قیمتشان را برای یک کرایه دلخواه خود نامگذاری کنند، در این صورت رانندگان در این نزدیکی می توانند کرایه را قبول کنند یا پیشنهاد دعوی ضد آنها را ارائه دهند. قیمت نهایی پیش از وانت، بدون افزایش قیمت ها برای ساعات پیک و تعطیلات توافق شده است.

سفرآلامو ، مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما هیجان زده هستیم تا راه حل های حمل و نقل بهتر را به سان دیگو، یا خدمات شاتل، ماشین های سیاه و سفید و یا سواری همکار به یک دوست، ارائه دهیم.” “سفرآلامو اختصاص داده شده به ارائه گزینه مقرون به صرفه و محیط زیست مسئولیت داشتن ماشین خود را. ما در حال کاهش حمل و نقل ترافیکی با یک پلت فرم به اشتراک گذاری درست و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای، به عنوان حمل و نقل تانک های ما همه با استفاده از گاز طبیعی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به www.سفرآلامو .com مراجعه کنید. این برنامه در حال حاضر برای IOS و Android در فروشگاه App و فروشگاه Google Play در دسترس است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: